terapia powięziowa częstochowa
Dawid Waloski

“Prawidłowe zastosowanie rozciągania” – okiem fizjoterapeuty

Terapia powięziowa Częstochowa

Bóle mięśni i stawów są niezwykle powszechne i cierpią na nie zarówno sportowcy, jak również osoby pracujące fizycznie i umysłowo. Czasami potrafią znacząco obniżyć komfort codziennego życia, a ich bagatelizowanie jest wielkim błędem – nieleczone schorzenia mogą bowiem rozwijać się i spowodować, że w późniejszym okresie ich wyeliminowanie będzie o wiele trudniejsze. Aby zwalczyć różnego rodzaju problemy, proponuję swoim Pacjentom terapię powięziową, która daje ulgę w bólu i pozwala na przywrócenie pełnej sprawności. Czym jest?

Co to jest terapia powięziowa i kiedy warto ją zastosować?

Terapia powięziowa jest jedną z nowoczesnych metod fizjoterapii, która w ostatnich latach zyskała na znaczeniu – obecnie stosuje się ją na całym świecie w celu wyeliminowania bólów mięśni i stawów. Stosowana jest w przypadku różnego rodzaju dolegliwości, ponieważ pomaga Pacjentom w powrocie do pełnej sprawności i przywróceniu codziennego komfortu.

Na czym polega? Aby odpowiedzieć na to pytanie, warto najpierw dowiedzieć się, czym tak naprawdę jest powięź. To błona łącznotkankowa, która otacza mięśnie oraz grupy mięśniowe, skutecznie kształtując ciało i stanowiąc dla niego mechanizm podpierający. Umożliwia skuteczne wytyczanie dróg i kanałów dla nerwów, naczyń limfatycznych, żył oraz tętnic, a do tego chroni narządy wewnętrzne przed urazami mechanicznymi oraz chemicznymi. Jest więc bardzo istotna – dzięki powięzi utrzymujemy prawidłową pozycję ciała, możemy bezproblemowo poruszać się, chodzić i zmieniać pozycję.

Niestety, czasami pomiędzy poszczególnymi tkankami pojawiają się stany zapalne, które mogą prowadzić np. do sklejenia mięśni i powięzi. W takiej sytuacji dochodzi do ograniczenia ruchomości stawów, a także pojawienia się dolegliwości bólowych. Terapia powięziowa, na którą składają się specjalnie opracowane i stosowane masaże powięziowe, pozwala na uwolnienie zrośniętych mięśni i powięzi, a co za tym idzie – przywrócenie pełnej sprawności oraz wyeliminowanie dolegliwości bólowych.

Jest ona polecana między innymi w przypadku:

• różnego rodzaju przeciążeń i urazów mięśni – zarówno u sportowców, jak również osób pracujących fizycznie;
  • bólu i dyskomfortu mięśni lub stawów, który występuje nie tylko u sportowców i osób aktywnych, ale również tych prowadzących siedzący tryb życia;
  • bólów kręgosłupa lub kończyn;
  • chorób zwyrodnieniowych i reumatycznych;
  • dolegliwości, takich jak rwa kulszowa, rwa udowa, łokieć tenisisty czy zespół cieśni nadgarstka;
  • migren;
  • dolegliwości bólowych po ciąży oraz porodzie.

Przeprowadzenie terapii powięziowej wymaga odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, dlatego też zachęcam do skorzystania z moich usług.

Profesjonalna terapia powięziowa, dopasowana do Twoich potrzeb

Jako specjalista w zakresie fizjoterapii, oferuję przeprowadzenie kompleksowej terapii powięziowej. Stosuję odpowiednie techniki, które dostosowane są do stanu i dolegliwości Pacjenta, zapewniając nie tylko skuteczność w przywracaniu pełnej sprawności i eliminowaniu dolegliwości bólowych, ale również doskonałą atmosferę. Zapraszamy do kontaktu i umówienia wizyty!

Otwórz Cennik

Szybko i precyzyjnie poznasz ceny

Świetna opieka jak i rozpoznanie problemu!

Dawid pomógł mi nie tylko w wyleczeniu kontuzji, ale także w dojściu do pełnej sprawności i powrotu do treningów. Super atmosfera.

Magdalena Brendel